DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

WIELKI

BIZNES

OD KULIS

Dyrektor Disneya i założyciel Netflixa o początkach, zarządzaniu i drodze do sukcesu

O KSIĄŻKACH

Netflix. To się nigdy nie uda

Marc Randolph

Kiedy w 1997 roku Marc Randolph wpadł na pomysł wykorzystania internetu do wypożyczania filmów DVD, na rynku królowały stacjonarne wypożyczalnie filmów, wszyscy naliczali kary za przetrzymywanie kaset, o streamingu wideo nikt jeszcze nie słyszał, a upowszechnienie się technologii DVD wydawało się równie bliskie, co wprowadzenie latających deskorolek.


Na początku niewielu wierzyło w ten rewolucyjny startup, a na każdym kroku czaiły się przeszkody. Marc Randolph, który musiał przekonać własną matkę do zainwestowania w swój biznes, walczyć z padającymi serwerami w dniu uruchomienia serwisu, a nawet zachęcać Blockbustera do przejęcia firmy, teraz pokazuje, jak każdy wytrwały, obdarzony intuicją i determinacją człowiek może zmienić świat – nawet jeśli wszyscy wokół mówią, że to się nie uda.


Netflix. To się nigdy nie uda jest nie tylko doskonałą przypowieścią o spełnianiu marzeń, ale też jedną z najbardziej spektakularnych i mądrych lekcji przedsiębiorczości.

Premiera 20 maja 2020

ZAMÓW

Tylko na SQNSTORE.pl posłowie przygotowane przez redaktora naczelnego portalu Spider’s Web gratis!

Przejażdżka życia. Czego nauczyłem się jako CEO The Walt Disney Company

Robert Iger

Robert Iger stanowisko CEO The Walt Disney Company piastuje od 2005 roku. Zaczynał, stawiając na trzy filary: jakość, pogodzenie się z nowinkami technicznymi oraz umocnienie pozycji firmy na rynkach międzynarodowych, a po 14 latach zrobił z Disneya największy i najbardziej szanowany koncern medialny na świecie. To właśnie Robert Iger doprowadził do tego, że dziś Disney może pochwalić się obecnością w swoich szeregach Pixara, Marvela, Lucasfilmu i 21st Century Fox.


Przejażdżka życia to jednak nie tylko biznesowy poradnik, ale także pełna anegdot biograficzna opowieść człowieka, który zaczynał na samym dole hierarchii w ABC. Nigdy jednak nie zapomniał, że życzliwość, szacunek i przyzwoitość są ważniejsze od pieniędzy. I to niezależnie od tego, czy chodzi o głęboką przyjaźń ze Steve’em Jobsem w ostatnich latach jego życia, czy nieprzemijającą miłość do mitologii Gwiezdnych wojen.

Premiera 10 czerwca 2020

ZAMÓW

Tylko na SQNSTORE.pl możesz kupić książkę w pakiecie z e-bookiem w atrakcyjnej cenie!

Paweł Tkaczyk

Szampony dostarczane przez internet. Tak, to też pomysł, którego autorem jest Marc Randolph, założyciel Netflixa. Jeśli myślisz, że za wielomilionowym sukcesem stoi genialny pomysł, który spadł z nieba… przeczytaj tę książkę. Randolph z niesamowitym humorem opowiada drogę od prezentacji inwestycyjnej dla własnej matki, przez pierwsze biuro w motelu, do 150 milionów subskrybentów Netflixa dziś. Warto.

ekspert budowania marki o książce Netflix. To się nigdy nie uda

Marc Randolph

Jest współzałożycielem Netflixa, był też jego pierwszym dyrektorem generalnym, producentem wykonawczym serwisu internetowego oraz członkiem zarządu. Oprócz tego założył samodzielnie albo we współpracy kilka innych odnoszących sukcesy start-upów, służył za mentora początkującym przedsiębiorcom, a także zainwestował w liczne udane przedsięwzięcia technologiczne.

Robert Iger

Jest prezesem zarządu i dyrektorem zarządzającym The Walt Disney Company. Rozpoczął karierę w ABC w 1974 roku, jako prezes grupy nadzorował pracę całej sieci, poszczególnych stacji oraz telewizji kablowych i poprowadził fuzję Capital Cities/ABC z The Walt Disney Company. Iger oficjalnie dołączył do ścisłego kierownictwa Disneya w 1996 roku, kiedy został prezesem zarządu należącego do firmy ABC Group, a trzy lata później otrzymał posadę prezesa Walt Disney International. W tej roli poszerzył działalność Disneya o rynki inne niż amerykański, kładąc podwaliny pod dzisiejszy międzynarodowy rozwój firmy.

Steven Spielberg

Pielęgnacja kreatywności to nie tyle umiejętność, ile sztuka, szczególnie w firmie, której sama marka jest równoznaczna z kreatywnością. To spore wyzwanie. Bob Iger nie tylko dorównał 96 latom niezwykłej historii, ale i doprowadził markę Disneya dalej, niż ktokolwiek się spodziewał, robiąc to z wdziękiem i śmiałością. Ta książka pokaże wam, jak do tego doszło.

o książce Roberta Igera Przejażdżka życia

CZEGO SIĘ DOWIESZ

  • Jakie były początki startupu, który dziś wyceniany jest na 200 mld dolarów.
  • Jak Mark Randolph zbudował zespół, który poczuł się integralną częścią firmy.
  • Czy Netflix mógł zostać przejęty przez Amazona.
  • Dlaczego w dniu uruchomienia serwisu padły serwery, a rzekomy film z przesłuchania Billa Clintona mógł stać się gwoździem do trumny przedsiębiorstwa.
  • Poznasz ciekawe przykłady dotyczące organizacji czasu pracy przedsiębiorstwa, zatrudniania i zwalniania ludzi, kultury organizacyjnej firmy.
WYBIERAM
  • Jak wyglądały negocjacje w sprawie przejęcia Marvela, Pixara, Lucasfilm i 21st Century Fox.
  • W jaki sposób Iger pięciokrotnie zwiększył wartość firmy.
  • Jak skutecznie zarządzać grupą 200 tys. pracowników.
  • Co łączyło Igera ze Steve’em Jobsem i jak wyglądały relacje szefa Disneya z Georgem Lucasem.
  • Poznasz zasady, które pozwolą Ci stać się dobrym liderem w miejscu, w którym pracujesz.
WYBIERAM

FRAGMENTY KSIĄŻEK

Nie czekaj do premiery! Już dziś ściągnij darmowego pdf-a i przeczytaj, jak wyglądał dzień uruchomienia serwisu Netflix w 1998 roku oraz jak Robert Iger nakłaniał Ike'a Perlmuttera do sprzedaży Marvela i jak zaprzyjaźnił się ze Steve'em Jobsem.

CZYTAM TERAZ

Przedsprzedaż

Zamów książkę, która Cię zainteresowała. Uwaga, tylko u wydawcy wersja elektroniczna gratis! (promocja zakończyła się 3 czerwca). A do "Netflixa" dokładamy posłowie przygotowane przez redaktora naczelnego portalu Spider’s Web. Zamawiając obie książki w pakiecie, możesz liczyć na największy rabat.


Książek szukaj również w dobrych księgarniach od 20 maja (Netflix. To się nigdy nie uda) i 3 czerwca (Przejażdżka życia).

ŚLEDŹ INFORMACJE

© Copyright - Wydawnictwo SQN 2020

ZAMÓW